Bara MIN

Måste bara klargöra en sak här på MIN blogg! Jag skriver vad jag vill och om det jag vill. Jag startade denna bloggen för att få ut mina känslor och tankar. Men när jag skriver om det så är där alltid någon som ska komma och bestämma vad som ska skrivas. Nämner inga namn eftersom jag har fått strikta regler om det. Kanske till och med blir polisanmäld för det. Sjukt.

Jag skriver alltså om att min mormor dog igår. Inget konstigt med det tycker jag, men ändå får man kommentarer om att det inte är lämpligt... Kanske ska läsa någon annans blogg om det nu alltid är fel på min.

Varje gång jag pratade med mormor så sa hon alltid något om mamma. Och det var inte att hon skulle glömma utan att hennes önksan var att de skulle kunna prata igen. Jag tycker det är fel att säga att jag inte får lov att prata med min egen mamma och få det stödet som jag får av henne.

Hon är mitt enda stöd som jag får av en vuxen person, hon ställer alltid upp och finns där 24/7. Känner inte att jag vill ha det stödet från någon annan än henne och hennes man.

Säger detta en gång till: Det är MIN blogg och jag skriver vad jag vill i den. Ingen annan kan bestämma! Och när jag ändå är igång så tycker jag inte att jag skrev något olämpligt i det förra inlägget.

MIN blogg MINA åsikter och känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0