För jäkla grymt

Har precis kommit hem från den så kallade "Walk of shame" som somliga så fint kallar det ;) haha. Hade en riktigt rolig kväll igår, man trodde ju aldrig att den skulle sluta på detta viset men inte mig emot:)

Först bar det av till KB, tack snälla Sebbe för att du körde oss:), där ABH spelade så sjukligt bra. Synd att de inte gick vidare. Det hade de varit värda! När de hade spelat kom Pier på en så genialisk idé så det finns inte ;) "Vi ska gå hem till Linus och Jesper". Så det gjorde vi med.

Det var riktigt trevligt fast Emelie sprang iväg lite då och då;) När vi satt där och pratade så ringer Caroline mig. Jag hinner inte ens svara förrän hon lägger på igen och jag säger "Amen, hallå varför gör hon så..." Och kollar upp och där står hon:D med Markus storasyster My:D

Riktigt trevligt att få träffa henne igen och snacka lite:) Fick ju reda på ett och annat om man säger så:P haha. När klockan började närma sig ett så blev "vi" utslängda:P haha. Fick ju reda på sen att så var inte riktigt fallet:) Tur var väl det. En helt galen kväll. Som mina kära vänner sa: Hon är ju helt dum i huvudet. Maha!

SÅ nu sitter vi här, jag och Simon, och funderar över livet och solar på vår balkong:D Blir väl en klassisk slappesöndag skulle jag kunna tro. Plus att jag och Sebbe har en deal:P haha.

Nä nu ska jag sola lite:) Ha det bra haaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0