*gäsp*

Emelie ringde precis och väckte mig från min underbara sömn vid datorn:P Första gången på nog typ eh...... hela mitt liv tror jag som jag har somnat så tidigt vid datorn till och med. Skulle väl behövt sova nu, men eftersom jag redan är vaken och jag alrdig säger nej till en kvällspromenad med girlsen så blir det så:)

Dagen har väl inte varit så innehållsrik precis. Frukost med Caroline:), jobb, handla, städa, äta typ som alla andra dagar ser ut:) Men börjar gilla läget nu igen. Tror det är min älskade lägenhet som gör det:) De e naajs!:D

Längtar till lördag för då är det KB som gäller:D Anywhere But Here ska spela/tävla först sen är det partynight som gäller i malmoe.

Malin är hemma igen :D Men jag har inte hunnit säga hej till henne tyvärr:/

Nu går vi, haajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0