Kan man inte bara få vara ledsen

Kan inte riktigt sätta ord på mina känslor just nu. Denna morgonen har inte riktigt varit som alla andra.

Pappa ringde för två timmar sen och berättade att mormor inte fanns mer. Hon hade somnat in i morse och hennes sista önsking var att min och Amandas mamma inte skulle få reda på något. Ni kan kanske förstå att jag saknar ord.

Skulle man inte bara kunna få låta sorgen över mormor vara just bara sorg. Nä istället ska man blir arg och förbannar och riktigt besviken. Känns riktigt jobbigt.

Nu ska vi in till Malmö..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mormor hade den önskan för att mamma har sagt till henne tidigare att mormor skulle glömma henne, och de försökte hon göra också och jag tror att med den önskan som mormor hade så menar hon att mamma ska glömma henne också.

2009-05-29 @ 13:20:04
Postat av: S

Im always here, im always by your side....

2009-05-29 @ 18:17:44
Postat av: Anonym

Tycker det är fel att lämna ut såna här saker på bloggen. Tänk på vad mormor ville ta lite hänsyn till vad som hänt. Kram Pappa

2009-05-29 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0