Piss

Hatar kattkiss! Hatar hatar hatar! Varför i hela friden ska han kissa i MIN säng!? Nu har det hänt för många gånger så nu finns det ingen utväg. Måste ju köpa nya saker hela tiden för att det inte ska lukta äckligt.

Vill inte tänka på det, vill inte bli av med Simon. Älskar honom av hela mitt hjärta, men jag pallar inte mer. Det får vara ett slut på allt. Nu får det vara slut!

Får nog skriva om min helg imorgon för just nu mår jag inte så  bra. Vill bara gå under jorden och ligga där. Kanske är varmare där än vad min natt kommer att erbjuda. Nu skulle det sitta fint med någon brevid sig som kan värma en för Pissaren har kissat ner alla mina täcken.

En dag i taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0