Puuh, äntligen hemma.

Äntligen sitter jag i min säng i MIN lägenhet :D. Lite upp och ner är här allt, men har ändå fått iordning det rätt så bra för att ha flyttat in idag :) Vet ni vilket skön känsla det var att få den nya nyckeln i handen och släppa den gamla? Det går inte att beskriva! Och alla mina hjältar som har hjälpt mig idag, utan er hade jag inte klarat det :D Tack så mycket!

Har även hunnit fundera rätt mycket, även om jag haft folk omkring mig hela dagen. Jag vet vad jag vill nu. Om jag hade fått bestäma hade det kommit som ett brev på posten imorgon. Men det är lördag imorgon, och lördagar kommer där ingen post. Och jag tror inte heller att det jag vill ha kommer in i mitt lilla brevinkast:) Så jag får väl låta det gå sin lilla tid. Men om det skyndar på hade inte varit fel. Bara jag inte dör på kuppen:P haha(inte bokstavligt talat då:P)

Imorgon ska jag packa upp, köra till Ystad och fira Perola:), hem och förfesta sen utgång tror jag :) Får se var man landar :)

Och nu går Simon på lådan:D Så sjukt lycklig över det alltså så ni fattar inte :D hahahaha.

Jaja, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0