Saaakta

Jaha, då har man hunnit vara i stan med C och städat hela lägenheten. Hunnit med rätt mycket idag :) Men tur är väl det, om en stund kommer här vara fullt med folk. Riktigt skoj ska det bli:) Det enda jag tycker är lite jobbigt är att Simon ska sova hos Caroline. Tyckte det var bättre eftersom han inte gillar så mycket folk runt omkring sig. Men det är väl bara jag som är lite väl mammig:) haha.

Snart förhoppningsvis kommer C och hämtar mig så ska vi iväg och köpa lite saker som behövs till kvällen. Tycker att tiden kan gå lite fortare nu så man kan börja göra sig iordning :) haha

Och snart kommer där ut bilder på hur allt har blivit här hemma. Ska bara ta mig tid att fixa det med:)

Nu ska jag fortsätta lite till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0