Svammel eller snack...It´s up to you.

Nu har jag äntligen fått spela drums hemma hos FavvisSebbe:) Riktigt skoj var det, men så sjukt svårt! Det ska göras fler gånger.

Denna dagen har också varit väldigt innehållsrik. Har kört runt i Malmö och letat efter allt som har med djur att göra. Allt för Emmas skull;) Men sjukt skoj. Vart också på Ikea. Fick ju köpt mina efterlängtade knoppar plus lite annat till das kitchen. Schnyggt!

Måste även berätta en välidgt väldigt tragisk händelse i mitt liv idag! Jag lämnade min bil till skrotning! Hur ska jag klara mig!? Haha nä då, det känns lite som en lättnad ändå. Den har hängt över mig som ett åskmoln ända sen jag blev påkörd. inte bokstavligt talat men ni fattar hoppas jag :)

Imorgon är det jubb igen. Hade nog gjort vad som helst för att slippa jobba men fått pengar ändå. Ska kanske satsa på en sångkarriär. Gör sjukt bra ifrån mig ett par år sen kan jag softa resten av livet:P haha. Eller inte. Tror nog att alla som känner mig vet hur det låter när jag sjunger:)



Det är inte jag som sjunger som tur är;) Men sjukt bra är den och den har nästan gjort vår helg.

Nu ska jag sleepa. Sov gött ha det fett! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh, kommer bli snajsigt i ditt kök! Hoppas på bilder sedan:.))



Och Ikea är bra om man är en vanlig dödlig som inte har begåvats med sångröst;.))



Tack för kommentaren också!:.))

2009-05-12 @ 01:03:10
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0