Undercover i Trelleborg

Vilken helg! :) Har jobbat som svin i lägenheten för att få det så bra som möjligt. Och det har gett resultat:)

Igår kände jag inte alls för att gå ut och dansa men gjorde det ändå. Tror att när man inte känner för det på ett vis är det bara till att göra det ändå, för det är då det blir bäst :P Och det blev riktigt lyckat! Förutom att Caroline gick hem för hon var trött:) Jag och Emelie var undercover ett tag vid biblioteket. Riktigt häftigt måste jag säga :) haha.

E: A, vi är undercover så vi kan inte komma till dig.
A: Okej då....

A ringer Emelie igen
A: (viskar i telefonen) Är ni fortfarande undercover??

Hahaha.

Har även en deal med N. Riktigt grym är den ;)
N: Har inte du kommit längre...?
E: Nä, men du har ju inte kommit så mycket längre du heller.
N: Haha, nä det har du ju rätt i:)

Idag sov vi till klockan halv ett. Sen kom Caroline och hämtade mig för att åka till IKEA:D Skulle bara köpa det ALLRA nödvändigaste, så kom hem med ett köksbord och 4 stolar:) haha. Det var inte planerat om man säger så:) Men fin är det!

När vi kom hem igen och skulle byga ihopa det satt vi och bara stirrade på köksbenen en lång stund för vi fattade inte hur man skulle få ihop det:) Men en snilleblixt kom sen var det bara till att bygga:P Hade inte klarat det utan Caroline, tack!

Nu ska jag läsa genom några bloggar sen är det sovtajm. Ska öppna imorgon tillsammans med C. Så börjar 7, haha bra start på veckan:P

Godnatt alla sovtutor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0