Danke för en wonderful dag:)

Gårdagen blev alldeles lyckad förutom att Sebbe aldrig kom... Men var nog bättre att han fick sovit lite;) När jag kom hem från min "Walk of shame" ringde jag Caroline och frågade om hon var sugen på en liten utflykt. Så iväg bar det till Caroline där Emma också var:D Vi slappade lite sen ville Caroline höra med Markus och Jesper om de ville med till vårt berömda Smyge och handla lite mjukglass:) Jag fick till och med rabatt av Marthina *stolt*.

Nästan lite nostalgi att gå nere i hamnen. Tänker alltid på farfar när vi körde ner och kollade lite på båtarna. Så det gjorde vi igår med:) Och helt plötsligt var vi på väg till Beddinge för att gå lite på marknaden. Men de höll på att stänga ner allt när vi var där och vi kom överrens om att inte berätta att vi varit där för någon ;) mohaha.

Markus: Åh, säljer de lakritsstänger här?
Caroline: Ja, det gör de säkert!

Vi: Där är de ju Markus!
Markus: Ja, men jag vill inte ha några!

På väg hem får Caroline tuppjuck på bältet och både jag och Emma skrattar så vi nästan kissar på oss;) Men lite synd om henne var det för hon satt ju faktiskt fast ;)


Citygross nästa och köpte lite tacos till sex personer, inte alls mycket mat blev det *host* haha. Vi kom även överrens om att mitt kök var störst så här hemma blev det tacosfest med Markus berömda Tacotröja! :D.
Efter att vi nästan var färdigätna kommer Jesper på:
Detta var ju riktigt spicy!

Och alla dör av skratt, först åt Jespers finfina kommentar, sen åt mig som sprutade cola när jag absolut inte kunde hålla mig för skratt! Crazy tacomiddag! Löööv it, slutade inte skratta förrän vi diskade:P haha.

Sen kom någon smart människa på att vi skulle kolla film hemma hos Jiiisper så Hemmakväll here we come! Se ALDRIG Disaster movie! Den var så sjukt kass så man nästan kunde dö på kuppen:P Istället kom vi på att man verkligen kan spänna sina bröstmuskler om man tränar på det i ett helt år:)

Markus: Titta! Björn Borg hoppar! (riktigt glad dessutom)
Emilia: Jag kan inte, haha jag spänner bara min vadmuskel.
Caroline: Jag kan bara med den ena. (inte vaden utan bröstet;)

Haha vilket garv!
Idag ska vi in till Malme och kolla jobb till GöteborgEmma på alla djursjukhus och zoo som finns. Sen ska vi ha knoppar till mina luckor på Ikea. What a day säger jag bara ;)

Caroline sitter här och diktar vad jag ska skriva och säger nu att hon vill hälsa;) Och det får hon ju göra:)
Så nu hälsar Caroline:D hahaha

Haj å ivaj cykelkaj!
Haha shit vilket bra rim;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0