Tjaaa.....

Jag tror jag är rädd...

Igår hade jag som sagt inflyttningsfest här hemma. Riktigt lyckad blev den! Alla mina goa vänner var här:)

C gjorde nästan en tramp, men hon hann väja innan så hon slapp trampa på Simon:) Är så sjukt glad över att ha träffat denna människa så det knappt är sant! Vi funkar lika bra tillsammans som BigMacen till pommes. haha!;)

Hur vet man om man gör rätt. Hur vet man när man går på den "rätta vägen". Känns som allt är upp och ner plus att det snurrar. Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Får väl vänta och se. Time.

Är så otroligt glad över att jag har Sebbe. En mer underbar person får man leta efter. Även om vi inte alltid ser lika på saker och ting så är det vi ändå! Du är en av mina soulmates! :) Men det vet du endå så det behöver jag inte förklara ;) haha

Nu ska jag sooova lite. Men först en bild på mina knoppar som Melissa ville se:) Syns väl lite dåligt, men de är där:P



 
Jag, Coch Caroline:D
 
Sebbe, Cacce och Markus

Anders, Emma och Caroline
 
Martin och Jag

Emelie och Jesper

C och Jag. Otroligt snygga! ;P

Lite bilder på folket som var här. Hoppas ni njöt när ni såg oss:) haha. Sov gott dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, stilrent som attan!:.) Me like! Nya knoppar kan verkligen förändra ett helt kök!:.)) Tack för bilderna på ditt fina kök och dina fina vänner!:.))

2009-05-18 @ 01:09:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0