Good or no good.

Sitter i min lägenhet och funderar. Funderar över livet, framtiden och vad som händer just nu. Känns inte som jag har någon koll över huvud taget på något alls. Känslan av att dagarna bara försvinner är lite skrämmande. Vad gör jag? Tiden bara går och går utan att jag noterar det. Snart fyller jag år igen.

Chuck Bass påminner mig om en speciell person
, jag älskar att se på GG, men det rör upp för mycket. När det gick på tv så satt jag där som fast klistrad. Men inte nu längre. Det är för jobbigt. Hur kan det bli så på grund av någon annan. Det är kanske bara jag som tycker det är jobbigt, men inget kul... Men man kan inte mer än att älska honom.

Nu kommer Cacce och hämtar mig. Vi ska glo på film tillsammans.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0