Min piss dag

Vilken dag! Den har inte varit sig lik om man säger så. Hade tänkt att sova ut för en gångs skull. Men var ju tvungen att ringa läkaren. Så satte klockan på nio för att ringa dit. Satt i kö i en och en halv timme. Och ovan på allt det så skulle jag komma dit 45 minuter senare. Vilket innebar att jag inte kunde somna om. Kom dit för att få lite penicilin eftersom jag har fått....ta da inflammation i mitt knä... Kan det bli bättre.... Om man räknar med att jag fick gå från jobb efter en timme så visst.

Jaja, det är väl bara till att ta tag i det så det blir bättre. När jag kom hem hade min älsklingskatt kissat ner hela min säng. Snacka om att jag blev förbannad. Allt ska komma på precis samma dag. Kunde det inte sprida ut sig lite i alla fall. Då hade det inte kommit som ett skott. Men men, förhoppningsvis så kommer det att bli bra med allt.

Men parkmys och glass på Börjes ligger på plussidan :)

En sak skulle kunna göra min dag i dag. Hoppas att det ska inträffa, men eftersom jag inte ens tror på det själv så tror jag inte att det blir så. Tänker som Ugly Betty just nu, men ändå inte på samma sätt:)

Thinkin about you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0