Äventyr

Nu sitter jag här nyduschad och funderar på hur allt kommer gå de närmsta tre veckorna. Är jag rädd, tycker jag det ska bli spännande, är jag glad över att jag tog detta beslutet? JA det är jag! Men det känns som ett nytt kapitel i livet och jag har möjlighet att forma det från början. Yes :)

Är hur trött som helst på mitt jobb dessutom :P Alla fåniga frågor och arga gäster och bittra människor, jag är less på det. Jag vill träffa människor som mår bra och kan vara glada, då blir jag glad! Det vill jag! :)

Hoppas helgen kommer bli rolig, såg precis att det kan sluta lite illa, men jag hoppas inte på det. Vill inte träffa dig just nu och än mindre på ett uteställe! Så kom inte till Uppenbar eller Magasinet, så är jag säker på att inte träffa dig eftersom vi inte vet var vi ska än. Tack!

Nä nu ska jag mata mina fiskar och försöka sova lite. Är svårt utan Simon vid min sida, konstigt att man blir så beroende av en katt. Känner mig ensam och lite orolig. Men det går väl över det med.

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0