Bittersweet

Med gamla chips och läsk från igår sitter jag i min säng och lyssnar på Robbie Williams nya album. Rätt så bra måste jag ju säga.

Igår hade jag avskedsfest här hemma, vi blev 18 stycken som mest här. En väldigt lyckad kväll. Blev lite kortspel, pekleken och "jag har aldrig"-leken. Alltid lika kul att få reda på lite saker :)

Var väl inget som gick sönder här hemma mer än att Bruschan välte mitt vita bord i köket så allt gick i golvet :P Inklusive han själv, men han lever än idag :)

Vid halv ett kom Sebbe, AC och IdaPeij hit. De hann sitta här en stund sen var det dax att sticka iväg till Magasinet. Var en helt okej kväll där igår, inte så mycket folk och lite slagsmål där man fick sig en smäll av också. Men skönt att veta att nu väntar något annat.

Just nu känns det väldigt konstigt. Det är så påtagligt på något sätt, så riktigt. Jag börjar fatta nu att på fredag kör vi upp med mina saker och där ska jag stanna liksom. Konstigt att det händer på riktigt. Coolt :)

Gårdagens roligaste citat stod Elina för:
Vi pratade om Zlatan och att vi gillar honom, men det gör inte hon
"Ett: Han är utlänning. Två: Han har stor näsa. Tre: Han är blatte.!"


En underbar sång som Calle gör superbra!

 

Tack för en jätterolig kväll igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0