Där blev det ett bestämt nej!

Jaha nu är det bestämt! Jag tar inte vaccinet! När Emelie hämtade mig innan idag så satt vi båda i bilen och var osäkra. På grund av allt som kan häna mig själv och eventuella barn i framtiden. Vill inte utsätta mig för den risken. Men därmed inte sagt att ni som har tagit den inte gjort rätt. Det är upp till var och en att bestämma för sig själv. :)

Har gått här hemma och plockat lite med saker, rensat bort det som jag inte ska ha och slängt en massa, men det är inte slut än :P haha. Har även försökt göra klart med Simon så gott det går. Han ska ju iväg snart. En konstig känsla, kommer vara väldigt tomt här sen.

Höll på att glömma den saken som jag verkligen skulle skriva om :) Läste precis att om man har haft svininfluensan en gång så är man immun mot det. Så jag tar nog den risken :)

Nä nu ska jag göra något vettigt :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0