Farliga vindar

Denna dagen har gått i ett tills jag kom hem till Ida och Noel och varvade ner :)

Steg upp tidigt för att åka från Ystad hem till mig med mamms för att börja packa och köra saker till tippen. Visste att jag hade mycket saker att slänga, men inte SÅ mycket :P Fick köra två gånger :) Och inte nog med det, vi var ju för tidiga också så har varit där ute TRE gånger :P

Är verkligen jätteglad över att få hjälp! Guld värt :)

Sen kom Ida och hämtade mig för att jag sen skulle låna bilen för att ställa lådor i hennes källare :P Invecklat, jag vet. Men allt blev klart :) Trots stark vind!

Sen blev jag bjuden på middag hos Ida, då började jag varva ner :) Efter maten blev det lite biljardspelning som jag och Noel vann ;) haha. Och om inte det var nog så när jag skulle gå hem så var det ju storm ute så jag vågade inte :) Kunde gå hem vid halv elva för då var det lugnt :)

Nu ska jag ändra min adress :) Ha de göj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0