För mycket att tänka på

Fick gå hem från jobb tidigare än planerat. Inget roligt att inte må bra. Men man får väl göra det bästa av situationen. Så nu sitter jag hemma i Ystad och väntar på att få lite mat i magen när mamma har slutat jobba.

Ett märkligt fenomen som jag har märkt på jobb är när gästerna handlar ceasar sallad (stavas det så :O ) är att i nästan alla fall så tar de en cola light till. Det slår aldrig fel när jag jobbar. Konstigt ändå!

Som det känns just nu är det alldeles för mycket saker som cirkulerar omkring i mitt huvud om vad som ska göras och om allt kommer hinna bli klart i tid, bara för att nämna något. Jag ångrar absolut inte mitt beslut om att flytta, men jag är nervös som jag vet inte vad! Men jag vet att det kommer gå bra! Har vänner där uppe som är fantastiska :D Längtar!

Nä nu ska jag fixa lite käk med mammsen här. Hoppas jag känner mig bättre sen!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0