I Borlänge!

Och nu sitter jag här i Borlänge och kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik" med alla i huset. Förutom Paulina eftersom hon pratar i telefon :P

Vi kom hit i fredags kväll och fick snabbt in alla saker i rummet för att lämna släpet i Falun. Allt gick underbart bra upp :)

Lördagen började med att min syster och Adam stack ner till Skåne igen, lite tråkigt, men jag får träffa de snart igen :) Sen var det shoping med mamms hela dagen typ. Vi letade efter en fin blomgrupp men hittade ingen i varken Borlänge eller Falun. Men en väldigt fin lykta från Indiskan fick jag som inflyttningspresent. Love it ;)

Sen var det 20års fest här hemma. Mamma kollade på film nere på mitt rum medan vi var uppe och partajade. Men när folket gick vidare gick jag och mamma och la oss :) väääldigt skönt!!

Idag lämnade jag och Sebbe mamms på stationen, riktigt tråkigt!!, sen gick vi hem till Kim för fotbollstittande i typ 5 timmar :) Barca vann i alla fall! Zlatan är bäst!

Nu ska jag vara lite social här tänkte jag. Foton ska jag kanske lägga upp så ni får kolla lite :) Men det får komma sen för imorgon ska vi till IKEA :D Love it!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja tack till lite foton :) XOXO!

2009-12-01 @ 21:18:56
URL: http://emeliewernram.blogg.se/topnotch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0