Jag fick jobbet!!! :D

Nu har mina tummar normalfärg igen :) Fick igår reda på att jag fick jobbet uppe i Borlänge. Och börjar där om en månad. Är väldigt glad för det! Alltså RIKTIGT glad. Men hur det än är så kommer alla som är här hemma vara saknade! 

Har fått lite blandade reaktioner från lite olika håll. Lite tråkigt på ett sätt eftersom jag är överlycklig just nu, men samtidigt kan jag förstå. Det är inget kul att vara kvar när någon annan åker. Men jag gör detta för min egen skull. Och det känns bra! 

Är hos mamma just nu, känner mig inte helt pigg och kry, men hoppas inte det blir värre inför imorgon. Då är det ju vår årliga personalfest! Ska bli riktigt skoj! :D

Nä nu ska jag lägga mig en stund, ville bara berätta den stora nyheten för er alla :)  

Kommentarer
Postat av: S

GRATTIS :) lycka till då med det nya :)

2009-11-05 @ 23:26:06
URL: http://icantsayimsorry.blogspot.com
Postat av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

2009-11-11 @ 23:54:47
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0