oohr

Det var väl inte meningen att ni skulle få reda på vad jag precis skrev. Hade skrivit ett inlägg som jag var nöjd med, men sen raderades allt. FAN!

Orkar inte med detta ikväll.

Ska iaf ge bort Simon imorgon, känns konstigt men ändå skönt för då vet jag att han får det bra. Plus att jag slipper avliva honom.

Och imorgon ska jag även vaccinera mig mot baconfebern. Är lite osäker fortfarande men jag träffar så mycket folk dagligen. Får väl göra det för min och er skull!

Nu ska jag slänga mig i sängen och försöka att få bort dig ur mitt huvud! Ska kanske ta bort dig från facebook, jobbigt att se när andra har gått vidare utan ett enda ljud. Vi får väl se.

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0