P-fest

Jaha, då var den p-festen över. Riktigt lyckad blev den måste jag säga :) Först stressade jag och Sofie som fan för att bli klara till förfesten. Fick duscha och göra mig iordning hemma hos henne eftersom vi skulle på förfest hos Ida B :) Nice!

God mat och god dricka på "lite mer" i Ystad. Som vanligt lite tal och lite prisutdelningar. Jag och mina arbetsledarkamrater fick julbord och bowling. Vilket är skittråkigt eftersom jag redan har åkt då... Men jag överlever väl som alltid ;)

Sen blev det dans och ännu mer dricka:P Blev ju bjuden i baren och allt, haha. Jag och J försökte hitta en tjej till Jonas :P Tyckte han sumpade den chansen på vägen hem :P Men det säger vi inte till honom eftersom han inte kommer ihåg det idag ändå:) haha.

Många händelser och mycket skratt förgyllde den kvällen!

Och jag måste ju bara säga att jag inte alls är avundsjuk på min kompis som fick stiga upp tidigt i morse för att jobba ;) Själv börjar man halv fyra. Nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet. Tack för mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0