Tack för igår

Gårdagen hemma hos Ida var underbart kul! Älskar att vara tillsammans med henne, hon är så lätt att vara med :) Sen kom Caroline och co. :) Hade en riktigt trevlig kväll med alla. Skulle kunna skriva att det får vi göra om, men det får bli när jag har kommit hem :)

Ida hittade i alla fall sin drömman igår. Men hon hann inte prata med honom, hon hade lite ont i armen ;) haha

Dagen som varit har väl inte varit den bästa precis! Inte mått så bra varken fysiskt eller psykiskt. Men det blir väl bättre någon gång. Imorgon är det nog jobb om jag klarar av att sova utan att må illa. Sen blir det mammi som står på schemat. Borde packa men det står mig upp i halsen just nu.

Nu ska jag kolla om man kan kolla Paradise hotel på tv6Play. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0