Tummarna börjar bli lila..

Fruktansvärt trött på allt här just nu. Jag vill flytta! Kommer sakna alla mina vänner och min familj riktigt mycket! Eller extremt mycket rättare sagt! Men jag behöver detta just nu. Måste komma bort från mitt hål som jag snurrar runt i.

Andas lite ny luft och göra lite nya saker, få nya vänner. Känna att jag lever, inte sitta om fem å och undra varför jag aldrig flyttade. Jag behöver allt flyt som finns i världen för att allt ska klaffa. Fram tills nu har det hållt jämna steg, men har ju inte fått svar från chefen än.. Hopes and dreams.

Har flyttat runt lite saker här hemma, blev mysigt, städat och rent. Gillar det bra nu!

Men hur det än är så måste något förändras! NU! Eller få svar på saker och ting.

Tack för en underbar helg alla som har varit tillsammans med mig! Underbara människor som alltid kommer finnas hos mig! <3

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0