Fire up tonight

Hur in i helvete tänker man när man ljuger för en annan person? Att det inte ska komma fram? Fy fan vad jag är trött på allt just nu!

Och en sak som nästan är ännu sjukare är att jag vill verkligen släppa och gå vidare! Men när det känns som jag har gjort det så påminner allt om dig. Först är du på jobb, sen läser jag i tidningen om dig, sen kommer hennes kompisar in på jobb och sen ska jag få information om dig på facebook vilket aldrig har hänt förr. Det sjukaste måste ändå vara att jag drömde om dina ögon... Jag vill inte mer!!! Du som kunde få mig att känna sån lycka har vänt allt till en mardröm.

Jag vill vakna och insee att du är inget att ha när du gör så här mot någon. Hoppas du läser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0