Wiihoo!

Nu har jag hicka för femtioelfte gången idag känns det som. Hickar så jag får ont i huvudet... Har provat allt men inget hjälper.

Idag har varit en konstig dag! Packade lite här hemma och gjorde iordning lite, källaren är nästan klar :) Sen gick jag till jobb (eller nä nu ljög jag, jag cyklade:P) och jobbade typ 30 min sen fick Ida komma och lämna värktablett för jag hade så ont i huvudet.

Sen var inte kvällen jätterolig, men jag klarade mig igenom den:) Gick bak och kollade på min mobil för att se om jag fått något sms:) Och det hade jag!! Från McDonalds i Borlänge :D Var ett mass sms där det stod att vi skulle ha fest den 21 november, men då är ju inte jag där. Men HALLÅ! jag fick sms från Borlänge :D haha. Nice!

Sen direkt efter fick jag nog reda på att kvällen imorgon inte blir så jobbig after all. Tror det kan bli rätt så skoj faktiskt! Tack Sebbe för den informationen :) SÅ imorgon blir det packning här hemma, sen lite förfest med Ida och kanske fler :) och sen Uppenbar för att möta upp Emelie :) Wonderful!

Nu ska jag sova för jag är svintrött :P Och vet ni vad? Min hicka har slutat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0