Äntligen

Detta är första gången på över en vecka som jag har kunnat komma in på min blogg här hemma. Känns lite konstigt, men samtidigt skönt. Har inte känt någon stress över att kolla runt över allt. Det enda är nog att man inte kan göra saker som man måste göra. Fattar inte att man är så beroende av något så som man är av internet. Sjukt!

Är lite nervös inför ett samtal som jag hoppas att jag får imorgon! Håller alla mina tummar plus några till :P haha. Jag vill, jag vill, jag vill! :)

Imorgon är det frukost med töserna :) sen ska jag stänga på jobb igen. Inget kul alls tycker jag! Speciellt inte när man bara är två stycken som vi var idag. Men lite fler är vi nog allt imorgon :)

Har mycket som jag skulle vilja berätta men jag vill inte för inget är bestämt. Berättar sen!

Och förresten! Jag träffar inte Daniel längre! Känns konstigt, men skönt samtidigt för då kunde jag ta steget till den väg som jag är på väg att stiga på! :) Dessutom är det rätt skönt att veta, har gått runt och undrat över allt under fem månaders tid men nu vet jag! En sten har släppt samtidigt som jag har en underlig känsla. Men som jag brukar säga: Jag överlever! :)

Nu ska jag sova lite. Ska ju upp tidigt imorgon och äta breakfast:) I helgen blir det partaj! :D Läängtar!

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Men åh, vad kul om du hade flyttat hit :D :D

Då ska jag presentera dig för alla jag känner!! Jag vet ju ganska exakt hur det är att flytta till en ny stad där man inte känner så många ;)



2009-10-30 @ 10:55:13
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0