Call you tonight



Nu ikväll när jag kom hem från jobb har jag suttit vid datorn och kollat disnetklipp på youtube! Hur kan man inte gilla det alltså! Blir glad i hela kroppen av det!

Doris: Jag lider av närminnesförlust!
Nemos pappa: Sa du närminnesförlust!? Det här är inte sant!
Doris: Jo, det är sant. Jag glömmer saker på direkten, det ligger i släkten. Tror jag i alla fall!

Imorgon ska jag äntligen få träffa Sebbe. Ska bli kul! Sen ska jag nog följa med upp till Dalarna! Ska bli mysigt! :D Hoppas allt går enligt planerna! I så fall åker vi upp på fredag och hem på måndag. Hade jag behövt känner jag. Komma bort från allt.

Från dig speciellt, vill verkligen inte komma från DIG, men från allt som händer just nu. Få lite distans på allt. Känna att det som jag känner är äkta och inte något som är påhittat för att ha någon. Men jag vet att så är det inte. Du betyder mycket för mig även om det är som det är just nu! Det är svårt bara att veta hur man ska vara mot dig.

Men ibland får man lägga band på sig själv för att man inte ska förlora något som man vill ha. Varför ska kärlek behöva vara så inveklat. Varför inte bara visa vem man är direkt utan några problem och gå efter det.

Min nya favoritlåt sjunger egentligen Whitney Houston men jag hittade en ännu bättre version av den. Den beskriver precis vad jag känner. Helt sjukt! Lyssna och njut!

 

Nu ska jag läsa ett kapitel i min favvobok. Gud vad låångt inlägg. Men men. Godnatt!

 

Du är mina tankar just nu! Saknar du mig? Ska jag vara rädd? Hör av dig!! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh ska du till Borlänge? Isåfall måste du höra utav dig ju! Du har mitt nummer va? :O :D

2009-10-15 @ 02:56:06
URL: http://sagoglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0