Jäkla rubrik...

Jag läser en blogg nästan varje dag, hon verkar vara en så härlig person som verkligen berättar sina åsikter och tankar om allt. Hon har precis blivit mamma, så det är väl därför jag älskar att läsa den. Jag har en förkärlek till bloggande mammor :P

Läste precis ett inlägg som hon har skrivit idag. Helt underbart! Blir väldigt inspirerad av hennes sätt att vilja saker.

Måste nog lära mig att ta tag i de sakerna som jag vill för annars passerar det bara förbi utan att jag får ut något av det. Och det vill jag inte ska hända.


Ville skrivit mer här men något annat kom ivägen och jag vill inte skriva om det här. Trodde det skulle gå bra... Men det känns förjävligt!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0