Inte nu igen

Jag har en hat-kärlek till hösten, mysigt när det är mörkt och kallt och så. Men mindre mysigt när man blir sjuk för att kroppen inte hinner ställa om sig. Vaknade imorse med halsont... Som har hållt i sig hela dagen.

Och på tal om morgon så kan jag ju berätta att min klocka inte ringde imorse så jag vaknade när jag skulle vara på jobb. SPRANG upp och gjorde mig iordning och cyklade ner på 20 minuter. SNABB!

När jag kom hem var jag helt slut så jag somnade i tre timmar. Och nu kollar jag på mitt favvisprogram. Hollywoodfruar :P höhö.

Frustrerande med lite tid till det man vill göra. Måste ta mig i kragen och ändra saker och ting. Måste prata för min egen skull. Jag vet vad jag vill och vad jag känner.

Frettan säger något otydligt
Sebbe - Va? Love and peace?
Emilia - Nä, han sa något med cheese.
Frettan - Jag sa vatten med is!

Vi har även "lekt" krig, jag Sebbe och Alex, med ballongpinnar som svärd. Har man tråkigt så får man göra något åt det ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0