Vet vad jag vill!

Jag är trött på att vänta på att få reda på vad du känner. Jag vill veta nu! Jag har så mycket känslor och så mycket tankar just nu så allt blir en enda stor klump i magen. Jag vill inte ha den där. Känns som jag lurar mig själv ibland.

Jag vet vad jag vill! Och jag vill ha det nu! :)

Var och mös på Sjöbergs café med Cacce och Emelie idag efter att jag och Emelie hade gjort stan osäker :) Var riktgt mysig, var ett tag sen sist! Älskar när vi tre hittar på saker! Kan inte säga att vi är lika varandra någon av oss, men på något sätt går vi ihop som handen i handsken tänkte jag säga, men det är så vanligt och tråkigt... Men kommer inte på något bättre... Kanske som glass och kolasås... haha. Men det var bara kasst :P

Emelie kom nog på världens bästa idé när hon och Cacce ska sponsra Simon och deras band på lördag! Hon ska samla ihop en massa 50-öringar i ett lakan och binda fast det ovanför de. Sen ska hon hälla ut det på bandet och skrika att det var hon som gjorde det! En jättebra idé! Nä men faktiskt, jag tycker det! Hmmm, jag och Cacce höll i alla fall på att döö av skratt! Älskar er <3

Lycka till imorgon! Håller tummarna ;) <3

Nu ska jag sova lite! Och hoppas på att imorgon går enligt mina "planer".Önskar!!

Dröm sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0