Falskhet

Hm egentligen borde jag vara arg och väldig besviken över en sak, men jag känner mig nog mest besviken. Och väldigt förvånad över att man kan göra en sån sak mot en annan person. Att man kan vara så falsk?

Trodde att ett sånt beteende fanns i skolåldern när man var liten och att man "växte" ifrån det. Men tydligen så stannar det kvar hos vissa. Som att ljuga mig rakt upp i ansiktet, det är inte speciellt starkt gjort. Eller så är det det, man är så feg och vågar inte säga sanningen så därför säger man en helt annan sak. Och dessutom tror på osanningen. Eller nää, det är inte starkt.

Som sagt jag känner mig mest besviken över att hon inte kunde erkänna att hon hade haft fel. Men det är väl för svårt att lägga sig ner och inse att man har gjort fel. Vissa människor kan inte erkänna för varken sig själv eller andra.

Men det som är det bästa är att hon lyckades inte, inte ens med att hålla sig själv hemlig. För hur det än är så varar vänskapen längst, och än så länge har den varat i över åtta år :)

Tycker faktiskt lite synd om henne om jag tänker efter. Kan inte vara lätt att känna sig så osäker så man måste hitta på sina egna sanningar. Världen är allt bra tuff!

Nä nu ska jag inte slösa mer tid på henne, bättre att lägga ner tid på personer som kan vara ärliga!

Men det får bli någon annan gång för nu ska jag läsa ett eller två kapitel i min bästaste bok :P Är alltid så trött när jag börjar läsa så det blir aldrig mer, men egentligen vill jag läsa hela boken nu :P haha. Jaja sluta babbla nu Emilia!

Godnatt mina vänner! Love you all! <3

Håller tummarna imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tyvärr kommer man nog alltid att råka ut för såna människor! Men det är bara att ta sig vidare :)

2009-10-03 @ 12:01:18
URL: http://jnisula.blogg.se/
Postat av: Emelie

väldig tur man pratar med varandra varifall..<3 :)

2009-10-06 @ 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0