Oj oj...

Vad är det med killar som jag träffar? Är jag så svår och konstig så man inte vill vara tillsammans med mig... Just nu känns det sjuktjobbigt. Men jag har lovat mig själv att inte gå in i det för mycket. Bara försöka släppa det och se vad som kommer. Hoppas jag kan hålla vad jag lovar :P

Idag har jag varit lite bakis :P (mamma, det läste inte du ;), kollat på Nolle och Sebbe när de spelade fotboll :) riktigt duktiga killar!, jobbat och blivit jätteglad!

Jag fick ett sms av Sebbe (storeSebbe) där det stod att han kommer hem till oss på torsdag!! :D Går inte att beskriva i ord hur det känns. Det bara känns! Ska bli skönt att få krama honom igen och prata med honom utan en telefon i vägen! :)

Hade en riktigt trevlig kväll igår också med töserna! Efter jobb stack jag hem till Emelie där hon och Cacce kollade på Björn Gustafsson :D Man kan ju inte annat än att gilla honom! Han är väl underbar om någon! Gjorde mig i ordning sen var det dax att sticka och dansa! :) En väldigt trevlig kväll! Älskar när det bara är vi! :D Men julmarknaden blir annorlunda ;) höhö. *hoppas*

Sen dessutom har jag hunnit med att spela bowling med D. Första serien vann han med typ 20 poängs skillnad. Men när Emilia är uppvärmd går det inte att stoppa henne :P höhö. Jag vann med 50 poäng tror jag, inte helt säker men något i den stilen var det :P 

Och nu sitter jag och försöker intala mig själv att om jag inte blir saknad efter en vecka så är det okej. Det måste få vara okej, men jag tror inte att jag är så happy då måste jag säga! Jag saknar inte redan men nästan! Helt hopplöst med kärlek ibland.

Hoppas att min mamms vill träffa mig på tisdag! Saknar henne jättemycket!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0