The Ugly Truth

Bio ikväll med Emelie :) Såg en helt underbar film "The ugly truth". Kan ju säga att man går ifrån bian med världens smile och är lycklig! Handlar om en tjej som söker kärleken och en kille som vet allt om hur en kille fungerar. I stora drag ;)

Just nu sitter jag och läser min bok och äter lite glass och lyssnar på underbar musik! Borde gå och lägga mig men något säger till mig att vara vaken så jag är inte ett dugg trött.

Imorgon ska vi fira mamms på The Lodge :) Ska bli underbart mysigt! Men tiden kunde ju vara senare :P haha. Vill komma ur min dygnsrytm, vill kunna vakna klockan nio på morgonen och vara PIGG. Men hur många gånger har det hänt? NOLL.

Men men, ändras kanske när min vardag i livet ändras :P Längtar!

Tror jag ska förtrolla mig bort till Italien igen och ta lite mer glass, för den är slut :). Måste äta glass när man är i Italien :P

Varför är Du inte hemma... Traadeet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0