1 september

Känns som att allt är upp och ner just nu. Helgen var mycket givande på det känslomässiga planet. Jag fick reda på en massa saker som jag gått och bekymrat mig om men som egentligen inte alls finns. Riktigt skönt att fått det bekräftat!

Jag har bestämt mig för att inte behålla mina katter. När jag är hemma kliar min näsa och jag blir täppt, känns inte bra helt enkelt. Sen är det väldigt påfrestande också när man kommer hem till en lägenhet full med jord överallt. Känns väldigt tungt att ha bestämt mig men samtidigt en lättnad. Så om det är någon som skulle vilja ha en söt liten, även stor, katt kan ju höra av sig :)

Har jobbat ikväll, vilket jag inte var så överglad över. Hade egentligen en tid på dagen men bytade snällt bort den med Ida. Hur ska det gå när C åker?! Kommer inte alls vara samma sak att jobba, kommer inte kännas kul att gå dit längre.

Visst är det jobbigt när personer är sura på en när man inte vet vad man har gjort?! Man (läs jag) känner sig utanför för ingen vill direkt prata med en. Man blir inte bjuden på vissa saker som andra blir bjudna till. Jag vet inte riktigt vad det är som jag har gjort fel, men något måste det ju vara.

Känns extra jobbigt just nu också eftersom Sebbe har flyttat till Dalarna. Men det är det han vill och jag stöttar honom till 100 %! Men det blir säkert bra!

Imorgon är det jobb som väntar och sen kanske D :). Kan man vara mer lycklig än så här när det gäller kärlek? Knappast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0