10september

Det var en helt underbar kväll på Istanbul igår! Ibland går det upp för mig varför jag jobbar där jag gör, och det är inte för att jag gillar att sänka pommes och steka hamburgare! Utan alla mina vänner som jag har fått därifrån! Vi är som en stor familj som älskar att vara tillsammans och prata gamla minnen! :)

Som igår fick jag reda på att en viss Ida har kastat en cheeseburgare på en gäst! Jag skrattade så jag grät. Hon hade haft bråttom och vänt sig om, tagit en cheese och när hon skulle lägga den på brickan gick det lite för fort så hon tappade den. Flög som en freesbee på honom som skulle ha den :D Sjuka saker händer!

Både jag och Mange kom fram till att vi älskar vårt skitjobb :)

Just nu kan man väl säga att jag väntar på en person som är väldigt seg på att svara på sms. Borde ha ringt honom :) Att man alltid ska vara efterklok :) Men jag har tid för att vänta, lite värre för hans del :) <3


Lite tråkigt att det ska vara så här på grund av ett misstag som jag inte förstår var det kommer ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0