12 september

Funderar på vad man egentligen vill ha ut av livet. Om man bara vill sitta hemma när man inte har något att göra eller göra något annat... Men vad skulle det vara i så fall. Jag vet inte, känns som man har kommit till en återvändsgränd där allt tar stopp.

Jag vill inte vara kvar här längre, jag vill göra något meningsfullt med mitt liv. Men samtidigt vill jag inte förlora det som jag har här och nu. Jag är så glad över att ha vänner i mitt liv som finns där lika mycket som jag finns för de. Och det är svårt att bara lämna.

Att vara i en situation där allt är ovisst är riktigt jobbigt!  Man vet inte hur man ska bete sig eller hur man ska känna. Om det är det som hindrar en ifrån att åka iväg? Det finns ju något helt uppenbart, varför är man då osäker...

Om det skulle hända att det skulle bli något så väntar jag mer än gärna tills det är tid att flytta. Jag är lite avundsjuk på Sebbe faktiskt! Han får allt fler kompisar, han utbildar sig till något plus att han inte är här utan i Borlänge. Känns som att det bara är jag som är kvar som absolut skulle vilja åka.

Får väl fundera lite mer på allt. Och hoppas att vi kommer fram till en lösning som båda tycker om! Det är min önskan just nu som är starkast av alla och som är mest aktuell.

Och förresten! Om det är någon som skulle vilja ha en eller två katter så är det bara till att höra av sig! Klarar det inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0