4 september

Har precis kommit hem och duschat från en rätt nice stängningskväll med underbart folk!

Just nu håller jag tummarna för Pabla som kanske ska till Malmö :) Synd att jag inte ska med men jag är inte ledsen så mycket för jag får ju träffa D ;) Så nu ska jag bara klä på mig sen ska jag iväg igen. Underbart!

Måste ju bara uppmärksamma att idag var det exakt 2 år sen jag åkte iväg till USA och upplevde att jag kunde ta vara på mig själv och växte som person. En inte helt mysig resa men väldigt givande resa! Jag trodde inte att jag kunde det som jag var tvungen till att göra där. Och det var en hel del vill jag meddela.

Innan jag åkte var jag helt beroende av både Sebbe och mamms och trodde att jag var en liten tjej som behövde mamma i alla lägen. Men då hade jag varken mamma eller Sebbe med mig så jag klarade det! Väldigt stolt över mig själv!

Men nu ska jag göra mig klar! :D

Snart åker C iväg i ett helt halvår! Snacka om ångest :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0