Långhelg

En helg som denna kommer inte vara den andra lik ;)

I fredags Träffade jag Sofie efter vårt ASS-möte, gick hem till henne för att göra Cs hejdåpresent från donkisarna. Det blev fyra timmar av väldigt mycket skratt, klippande och tejpande. Sjukt härlig tjej det där :) Sen var det dax för att köra hem och duscha lite och sen ner i stan till D för filmtittning. Det blev Natt på museet 2.

En helt okej film men ingen wow-film. Sen blev det lite musik och mys. Känns underbart att bara prata och umgås och lyssna på hans bravader :)

Lördagen började med feber och en sjukling brevid mig, inget skoj alls eftersom han hade andra planer än att ligga i söngen hela dagen. Men ibland har man inget att säga till om själv. Men jag var tvungen att sticka hem för att sen åka till Åkarp med Pabla, Caroline och Mamms. Hvilan utbildningen hade öppet hus. Om jag kommer in och allt löser sig så tvekar jag inte en sekund.

Mamma skulle vidare hem till Perolis, men resterande åkte in till Malmö för en underbart bra fickparkering gjord av MOI och lite käk på La Empanada ;) Alla tre var helt övertrötta så vi vek oss av skratt till allt vi sa. Jag tog ändå en fullt utrustad nachostallrik ;D En helt sjukt god maträtt som borde hetat något annat ;)

Sen var det hem och börja fixa sig lite för att sen inse att man hade RIKTIGT bråttom till övre för att hinna med taxin som skulle ta oss till Cs och Mias avskedsfest. Hade verkligen jättetrevligt med alla er som befann sig i den lokalen :) Åt, pratade massor, grät av Simons sång, dansade, kramades och skrattade massor också :) Fullt normal fest! haha.

Idag åkte vi in till Pizzahut för att äta, jag, Caroline och Pabla. Jätte god pizza och vitlöksbröd. En underbart god frukost/lunch/middag :) Sen åkte vi tillbaka till Trellehoulla för att hyra en film med Caroline. Vi såg "he´s just not that in to you" översättningen till svanska är rent utsagt bedrövlig! (Dumpa honom).

Men en bra film som ger en en tankeställare. Man ska kanske inte analysera allt vad en kille gör in i minsta detalj. Man ska kanske satsa på det som man känner är rätt. En bra film som man inte ska skämmas över att se :) Undrar om jag är ett undantag ;)

Imorgon är min långhelg skut, ska börja jobba halv tolv men jag vet inte om jag kommer gå hem tidigare för jag känner mig inte alls kry. Och om jag ska lita på min febertermometer så har jag hög feber dessutom. Men så kass känner jag mig inte riktigt. Får väl se vad den säger till mig imorgon. Och nu ska jag sluta babbla för detta är väl inget direkt kul att sitta och läsa, men gud vad fort det går att skriva:) haha.

Godnatt allihopa och sov så gott. Hoppas ni drömmer fina drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0