Fjärilar...

Vågar inte hoppas, vågar inte tro på något sätt, men samtidigt vill jag verkligen att det ska bli som jag vill. En svår situation...

Min första öppning i morse, den blev katastrof! Men nu kan det bara bli bättre :P höhö. Kom en massa gubbar som skulle kolla på skåp och mög och skit som jag inte visste var det var. Kaffemaskinen krånglade jag visste inte hur jag skulle slå på combon. Så allt detta resulterade i att jag fick ringa TG FYRA gånger på en morgon. Haha inte det bästa kanske. Men bättre det än att göra fel :P

Har ont i magen, känns som där är tusen fjärilar men dem är inga snälla fjärilar. Vill bara få bort de, vill ha snälla istället. Mycket bättre! Men men de försvinner väl så småningom onda som goda :)

Snart någon gång ska jag ut och gå en promenad. Får väl se när min vän är klar med det han skulle fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0