Funderare

Sitter och ler för att jag har underbara vänner! Att man kan ha det som människa, att känna att man betyder något är nog viktigt för alla. Och ofta glömmer man nog värdet i att ha riktigta kompisar/vänner. Hur skulle man leva, hur skulle man vara psykiskt om man hade levt helt själv? Hade nog känts jobbigt. Men som tur är så är jag inte själv!

Har så mycket som jag skulle vilja få ut, mycket tankar och känslor kring en person just nu. Men jag vill inte att alla ska ha tillgång till detta så därför väljer jag att inte skriva om just det. Men allt hade verkligen varit lättare om någon hade varit drivande. Så enkelt är det. Men vem har sagt att ett förhållande mellan personer som tycker om varandra ska vara lätt? Inte jag i alla fall.

Mina tankar just nu är väl lite att varför är det alltid jag som visar vad jag vill och känner. Varför är det jag som tar tag i saker och ting. Det är aldrig jag som blir frågad eller får något gratis. Ska nog sluta vara för snäll med sånt. Ge och ta heter det...

Kul att se dig!
....
Jaha!!

Nä nu ska jag sluta vara bitter. Jag är arg/glad! Konstig känsla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0