Hårmodell :S :D

Känns som att det måste bli en ändring på mitt liv snart. Att leva så här utan att tycka om det är inget kul! Jag hoppas och tror på en bättre framtid. Men just nu när allt är så ovisst om ALLT så känns det inte så trygt.

Jag inbillar mig om att det som jag känner är besvarat, men sist var det lite oskiljaktigheter om det. Jag vill inte vara den som tar upp det igen, känner mig tjatig till tusen. Men om det är det som behövs för att jag ska må bra får jag kanske gå emot den känslan...

Jag måste bara våga också... Vill ju så mycket mer!

Ska snart iväg till Ida Peij för färgning och klippning till ikväll där jag ska vara hårmodell. haha Nice!

Hoppas på en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag finns här för dig iallafall :) <3

2009-09-29 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0