Hur det än är så är jag nog kär :)

Dessa tre månader har varit väldigt känslomässigt turbulenta. Som en jättelik berg- och dalbana som inte tar slut, den bara fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter, ja ni fattar :)

Men jag kan ju lätt säga att jag inte vill hoppa av! Aldrig i livet att jag ger upp min karusell av känslor! Den är för bra för att ge upp! Har redan köpt alla biljetter som finns, så ingen annan får prova :)


Var ute och gick med D ikväll. Jag kan inte förklara hur det är och hur det känns, det bara är. Knasigt! Han tyckte om min härfärg som jag har ändrat lite på :) Jag är brunett just nu :) Men det kommer nog gå ut om några veckor :)

Jag var tvungen att hoppa/springa hem, dels för att jag frös och dels för att jag var så glad så jag var tvungen att få ur mig lite energi. Mat eller bowling på söndag, vi får väl se :)

Men nu ska jag nog läsa lite i min bok (har nog blivit lite inspirerad av en viss person att läsa böcker) som handlar om lyckan, kärleken och meningen med livet, som även är titeln på boken :), och lyssna vidare på Savage Garden. Älskar deras låtar!

Underligt att en blogg kan orsaka så mycket ändå. Att ens åsikter och vad man känner just när man sitter här kan påverka, till och med relationer som man har närmast sig. Underligt! Missförstånd är djupt onödigt! :)

Godnatt! Ses en dag snart igen! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

djupt onödigt.. :( men jag har inte slutat älska dig för det.. <3

2009-09-24 @ 00:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0