OMG

Bästa idag: Är han troende?

Sitter här hemma i min säng helt ensam och tycker synd om mig själv :P Inte helt, men hade varit mysigt att göra något annat.

Ibland förstår jag mig inte på mig själv ens. Har nog hjärnspöken (stavas det så!?) i mitt huvud. Ena stunden är allt helt okej, det är okej att vi har det så här. Andra stunden är allt piss, varför ska jag stå ut med allt? Tycker han ens om mig... När jag mår bra och inget spöke är här så vet jag precis svaren på frågorna jag ställer när jag mår dåligt.

Men allt det försvinner helt plötsligt när jag mår sämre. Det är som att det inte har funnits innan. Och min stora fråga till mig själv är: VARFÖR ÄR DET SÅ!? Jag vet ju! Jag har ju svaren! Men ändå är det inte tillräckligt för att jag ska kunna lita på det. Tillit till mig själv och andra hade suttit fint nu!

Jaja, hur som haver (höhö) så skulle jag behöva lite massage. Så därför så kunde han ju ha kommit hem nu och masserat mina axlar lite :) Men NEJ, det är LAGFEST i Malmö med HK MALMÖ...! Inte alls bitter ;) hoho :) Men just nu har jag riktigt ont. Ska kanske lära Hennie massera :)

Stängde idag, jag var arbetsledare... Gick rätt så bra ändå måste jag säga! Hade rätt så bra koll på allt och jag frågade köket hur det gick, kommunicerade bra med medarbetarna. Men ändå saknades det något! Och ni vet säkert vad jag menar! Men så är livet! Hon är värd det! :D

Och där slutade mina låtar på spotify. Så man skulle kanske försöka sova lite. Kan nog sluta hoppas på massage på ett tag i alla fall. Får väl vara bitter istället :)

Förresten, har tänkt på att tona mitt hår. Brunt! Lite crazy! haha. Får väl se hur jag känner mig imorgon :) Var ju ett tag sen jag var brunett. Kanske dags igen! Oj vilket snack! Godnatt och dröm sött! Jag ska nog drömma om jr. :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0