Övertrött?

Nu har mina låtar från spotify varit slut en längre tid men jag sover inte för det... Om man inte går ut en lärdagskväll får man sitta uppe lika länge som man brukar vara uppe en ute kväll. Usch nu bara svamlar jag känner jag :)

Men snart så behöver jag kanske inte vara själv längre denna början på morgonen.. :) Hade varit gött att sova, men jag känner mig faktiskt inte så trött. Kommer säkerligen vara imorgon :) Men vad gör det om 100 år.

En sak som jag har reflekterat över är att innan jag fyllde 21 år så "längtade" jag efter att få säga "Jaja, man är ju inte 20 längre". Men vet ni, jag har aldrig sagt det sen jag blev äldre än 20. Rätt skumt ändå! Hittar liksom inte tillfällen till att säga det. Vet att Dennis är rätt bra på det! Haha, men han har haft tid på sig att träna lite längre än mig.

Nä nu ska jag sluta pladdra en massa. Hoppas ni gillar bilderna :) För det gjorde jag! Inte ens min mamma har sett de innan! :S:D

Hoppas ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: mamms

Men nu har jag. Wow vad fina! :o)

Och det trots att du inte var upplagd för modellande ;o)

Du får gärna skicka dem till mig.



Bra att du tar dina vitaminer, du får gärna ta extra nu.... :O) Och du, det hjälper med det där ingefära, kanel, citron, honungs teet som är så äckligt.



Tusen pussar & kramar

2009-09-14 @ 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0