Sjuk?!

Natten slutade lyckligt ändå! :) Är så glad över det jag har nu att jag nog inte fattar hur det ligger till. Men jag lär väl göra det snart :)

Jaha ännu en vecka avslutad och en ny är på ingång! Känns väldigt bra att imorgon är min sista stängning sen är jag ledig en dag :) Allt går nog hyffsat bra ändå tror jag. Tror alla känner sig lite trygga med mig ändå fast jag inte vet och kan så mycket. Men det går framåt! Jag lär mig nya saker hela tiden.

Som idag lärde jag mig combospecial! Det du! Haha Sebbe var så snäll att han kom ner vid nio tiden och visade mig hur man gjorde. Skönt att man kan ställa upp för varandra så:) Sa till Sara idag att jag gärna hade haft henne som tvåa, hon är en duktig tjej som vet vad som ska göras. Men tyvärr går hon ju i skolan. Hon blev glad i alla fall.

Börjar få riktigt ont i min hals nu plus att jag är lite stopp i näsan. Vill inte bli sjuk. Och ja mamma jag äter mina vitaminer :) Men ändå blir det så här. Sjukt tråkigt! Vill inte bli hemma från jobb även om det är väldigt krävande ibland. Tänk om jag får svininfluensan!?

Nä nu ska jag nog sova lite, somnade ju inte förrän typ halv sex förra gången :) Men jag ångrar inte att jag väntade. En underbar person!

Godnatt! Dröm sött! <3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Drick Kan Jang bajskorv

2009-09-15 @ 14:38:10
Postat av: Joanna

Haha, vi sökte på remix så kom den upp ;)

2009-09-15 @ 15:08:24
URL: http://jnisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0