Sugen...

Saknar att skriva här.. Vet inte varför egentligen men man har väl något att göra under tiden man sitter här.

Jag har jobbat som arbetsledare nu i tre dagar på jobb och allt känns lite snurrigt men jag tycker att jag klarar det rätt så bra ändå. Mycket som man ska lära sig.

Livet annars är väl rätt så upp och ner. Mycket som händer runt omkring men ändå inte. Har en önskan om att jag skulle kunna släppa på mina rädslor så jag kanske kan vinna, för det finns inget annat alternativ... Så jag ska jobba med mig själv för att släppa rädslorna för att släppa in människor i mitt liv.

Nu ska jag däremot ner till stan och käka mig mätt på Istanbul med jobb. Mysigt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0