Traadet

Just nu halvsitter jag i min säng och äter kex och dricker cola :P Är lite lätt irriterad på katterna för att de ska käka upp mina kex. Och Hennie ger sig INTE!

Jag har nog en hat/kärlek-relation till mitt jobb. Ena dagen mår jag piss för att jag måste gå dit, andra dagen är det inga problem. Vad skulle man vara på jobb utan sina jobbevänner? Ja utan de hade jag inte varit dum i huvudet, snäll, störd och allt annat som jag är.

Jag vet inte riktigt hur jag klarar av det, att vara allt på en och samma gång. Men tydligen gör jag det. Men som sagt, alla måste inte gilla mig, verkligen inte! Man går inte ihop med alla. Men då måste det också vara ömsesidigt. För jag gillar långt ifrån alla människor som jag möter/ inte har mött. Det är OMÖJLIGT! Och med det sagt så är jag skitnervös inför imorgon. Till och med så nervös att jag glömde att jag skulle på ASS-möte på jobb imorgon.

Men jag klarar nog det, har många som vet vad jag går igenom och som tror på mig. Och det är i alla fall en fördel. Jag vet att jag kan klara av detta, bara jag får lite stöd från andra. Och det får jag. Är tacksam över att ha de jag har på jobb. Men nu ska jag sluta babbla om jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0