3 september

JAG SAKNAR SEBBE! Känns helt jobbigt att inte kunna träffa honom. Just nu festar han väl med sina nyfunna klasskamrater och har det super :) Är så stolt och glad för din skull!

Och vet ni vad!? Min syrra kom in på gymnasiet ändå!! :D Är så sjukt glad för hennes skull och hoppas innerligt att hon slipper all skit som hon har varit med om det senaste året! Håller tummarna stenhårt! <3

Kom till jobb idag och kände mig inte alls pepp på att jobba, ville bara hem och lägga mig under täcket och inte komma fram förrän på måndag kanske, om ens det. Kände inte alls för att stå och vara trevlig mot folk. Men jag kunde inte förklara för varken mig själv eller någon annan varför jag var nere.

Hur det än är nu och vad det än var för fel så skulle jag komma till att jag har världens underbaraste vänner! Ni får mig att må bra och vilja vara på jobb. Jag finner inga ord för hur glad jag är för att ni finns. Ni bara gör det! Ni förstår när ingen annan förstår, så enkelt är det bara.

Imorgon ska jag ringa fastighetsägaren till 3:an för att kolla hur det går för de tror jag.

Känner mig rätt säker på allt nu ändå. Känner inget tvivel utan tvärtom och det känns riktigt skönt! Vill inget hellre än detta!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0