Weekend

Imorgon åker C och Mia ut på stora äventyr tillsammans! Saknaden kommer vara stor här hemma, men det dem kommer få uppleva kan man inte sätta ord på. En resa för livet!

Helgen har varit full med jobb, svärande över katter, fest, gråt och mys! Det var inte många timmar vi fick tillsammans denna helgen men dock var det underbara timmar. Hade planer på att gå till jobb så jag var där en kvart innan så jag hann inventera i lugn och ro. Satte mig upp i sängen och ser att klockan är tio i nio. Kändes som jag var på jobb på rekord tid! Var ju en minut där ifrån men ändå! Mötte Ida P på vägen dit så vi hade sälle :P

En sjuk dag på jobb, en sjukade sig, Tff mötte HIF, sura gäster som inte förstår svenska m.m. Med andra ord fantastisk! När jag gick ut för att plocka skräp möts jag av en "ridå" av "konfetti" gjord av tidningspapper. Trodde jag skulle dö. "Hmm, hur ska jag få upp allt detta." Men med lite hjälp av Ida och kvast och skyffel funkar allt! Fick kommentarer som "Det verkar ju omöjligt" och "Det tar en evighet att samla upp". Jo tack!

Vi var inte alls bittra! Tänkte ta med deras Ullaredpåse, fylld med deras pappersskit, till matchen och fråga om någon har tappat den på McDonalds parkering. Fick även reda på att det inte var helsingborgare, utan det var våra alldeles egna älskade stadsbor! Hur F A N kan man göra så?! Och just hos oss? Har man inte mer vett i skallen än att slänga en massa skräp i naturen. Riktigt pantat gjort!

Jaja, tisdag var det självstudier så imorgon är man kanske upptagen igen. Får väl se I guess!

Nu ska jag läsa min underbara bok sen ska jag se om jag får sova inatt eller inte. Kan ju bli spännande! Hmmrhrmm (harkling) för att citera min mamma ;)

Godnatt mina vänner! Sov så gott! Tänker redan på C och hennes stora flygardag tillsammans med Mia :) Ha det så skoj töser :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0